Susuk Muka

Aku ada kenal 1 bomoh ni, dia kawan aku jugak la..
Kalau korang nak nampak cantik, ayu, sri, atau tampan aku boleh rekemen… baikkkk punyer!
Tak bahaya benda ni (bukan macam botox yang main cucuk-cucuk tu…) dan tak perlu amal yang pelik-pelik (benda-benda khurafat tu..) …. kene ikut je syarat-syarat bomoh tu.

Ada 1 al-kisah…
Seorang wanita dari KL yang sudah banyak kali putus tunang, jadi dia amik jalan ni untuk berjumpa dengan bomoh seri ni untuk mendapatkan susuk seri. Jadi bomoh tu suruh dia datang semula dengan barang pengeras,
7 Bunga : untuk mandi bunga
Pulut Kuning : pengeras
Ayam Kampung : pengeras
dan RM10 : sahaja

Jadi bila, setelah selesai mandi bunga, dan makan KFC bersama bomoh tersebut. Bomoh tersebut suruh awek tu tunggu jap dia nak gi amik susuk tu. Jadi awek ni tunggu laaa kat pondok tu sehingga bomoh tu balik.
30 minit kemudian muncul bomoh tu dan dengan sebungkus benda di tangan dia.

Bomoh : Nah pegang elok-elok benda ni, letak dia di tempat tinggi selama 5 Jumaat dari sekarang.

Wanita : Baik tok!

Bomoh : Cukup sudah 5 Jumaat, kamu buka tepat pukul 12 malam sebelum hendak tido. Buka benda ni di bilik air dan jangan lupa bilas dengan air setelah guna.

Wanita : Baik tok!

Setelah cukup 5 Jumaat, wanita tersebut bawa bungkusan kain kuning itu ke
bilik air………………… dan alangkah….

TERKEZZZUTTTTTTTTTTTTTTTT

Dalam bungkusan kain kuning itu adalah…………. Tetiba… wanita itu mendapat 1 sms dari tok bomoh itu…. dan message bunyinya,

“KEJELITAAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN!”

abisss dahhh….
Kalu dak caya bole la try……….muaaaahaaahaahaaa

dah try macam2 dah

One Response

  1. Just aged gracefully…its The natural way according to science and islam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: